20 de desembre del 2006

PRÒLEG EDIFICI CAPGROSSOS


Em proposo fer un seguiment fotogràfic de l'edificació del local dels capgrossos. Pas a pas, pis a pis; com el nom del llibre dels companys Roc Canals, Paco Chiva i Lluís Ma. Martí.
Intentaré fer la primera fotografia aquest proper dissabte al matí. La meva idea primera és anar fotografiant l'obra de dissabte en dissabte. Em sap greu no haver començat abans, ja que em fa ràbia haver-me perdut alguna pas o visió interessants. Aquesta setmana passada va entrar en el solar la primera màquina. Aquesta màquina ha anat derruint el mur de pedra que hi havia en el terreny; el mur que va servir el dia de la col.locació de la primera pedra, per penjar-hi els planos i dibuixos del projecte. Dies enrera, vaig veure com es talaven els arbres del pati, i el cel blau s'obria immens. També em va fer ràbia no ser-hi amb la càmera. Què hi farem.
Demà començo.

Etiquetes de comentaris:

1 comentaris:

A la/es 13 de desembre del 2007, a les 18:38 , Blogger . ha dit...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici